top of page
Buscar
  • Foto del escritorLaura Alonso

ARRIBA EL FINAL DEL VIATGE

Bon dia somiatruites!


Arriba el final del meravellós viatge que hem fet junts!


Aquesta és l'última entrada del bloc que ens ha acompanyat durant el trimestre.


Espero que durant aquest camí hàgiu après tant com jo. Ha sigut una experiència molt enriquidora i estic molt satisfeta amb el procés i amb el resultat final.


M'agradaria dir-vos que estic molt orgullosa de tots vosaltres perquè heu fet uns treballs magnífics. Moltes gràcies pel vostre esforç.


Abans de marxar, però, us voldria demanar una última cosa.


M'agradaria que us descarreguéssiu la imatge que teniu a continuació. Heu d'omplir aquesta maleta amb tot allò que considereu més valuós que hàgiu après al llarg del curs. A més, podeu decorar la maleta com més us agradi. Creativitat al poder!


Quan tingueu feta la vostra maleta me la podeu enviar per correu. Jo m'encarregaré de crear una maleta gegant amb totes les nostres maletes a dins. Jo també faré la meva! D'aquesta manera, tindrem un record de tot allò que ens ha aportat el curs i ens acompanyarà sempre.


Fins aviat, somiatruites! Podeu escriure'm sempre que vulgueu, sabeu que estic a la vostra disposició.


Com us dic sempre, recordeu el significat de la paraula meraki: poseu creativitat i amor en tot allò que feu.




Caminem lluny, i lluny canviem un món! Que junts ens queda a prop!



11 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo
bottom of page